Sista lektionen avklarad!

Inga mer lektioner, Ingen mer skola! Nu är den tryggheten slut, ut i stora vida världen och se sig omkring. Yeey :P Är lite läskigt ^^ Men vi kommer fixa det galant tror jag :)

Fika var det som bjöds på sista lektionen iallafall ^^ Vi var 6 stycken elever av 15 (tror jag) på lektionen, bra jobbat xD Bulle, morotskaka, choklad och vindruvor bjöds det på :) Väldigt gott =) Sen efter lektionen gav jag dem mina fina muffins ^^ De blev så glada så :) Sen så vek jag ihop lakanen och tog med mig de hem.

Jag och Jaffa fick köpt en present till Eva, våran klassföreståndare :) Den blev så fin så ^^ och ett kort såklart =) Lite synd bara att alla i klassen inte var med på den, eftersom att många har struntat att gå till skolan den här veckan. Jaja, så blir det ibland, rätt ofta i vår klass ^^

Ikväll är det träning, som jag återigen inte kan vara med på :( Förkylningen sitter där den sitter och blir inte mycket bättre. Kände mig ju  bättre imorse, men nu är det skit igen. Halsen har börjar krångla och göra ont med. Tröttsamt är det iallafall! Inte kul att låta så här på studenten :(

Ikväll är det syrrans "bal" eller avslutningsfest eller vad det nu är ^^ Får se om jag får till någon snygg frisyr :P Lägger upp bild på henne sen ^^ Hon har ju sytt klänningen själv :P Men det blir nog bra ska ni se :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0