Sista veckan!

Tre skoldagar är vad jag har kvar! Inte ens det föresten, typ två lektioner!! Imorgon har vi en lektion, då ska vi kolla på film :) Sen ska jag hem och baka Muffins, De ni ;) På onsdag har vi en lektion, inriktningen, så ska vi bara ha en liten avslutning. Detta är riktigt skrämmande!

Jag vill vara så mycket som möjligt i skolan nu, men ingen annan vill det. Det känns som om att alla andra bara vill vara hemma och fixa inför Studenten. Visst det är mycket nu innan, men det är samtidigt sista veckan i skolan se är det slut. Inget mer! Många läser väl vidare i höst eller senare men det är inte samma sak. Detta är det grundläggande typ..

Det är massa som ska fixas här hemma med inför studenten men mycket av det kan vi inte göra förren på torsdag och fredag. Menar, städar vi idag så är det lika smutsigt igen på fredag.. Så det får vi ta torsdag och fredag. Sen ska maten fixas, men det vet jag inte om jag kan hjälpa till med, får väl se hur det blir.

Just nu känns det som om att alla är lite smått sura/griniga pga all stress inför studenten. Själv känner jag mig depp för det känns som om att det är en sån dålig stämning i klassen nu. Jag vill vara på varenda lektion, tror inte det är någon annan som känner likadant. Jag kommer sakna alla så fruktansvärt, på torsdag är vi ju lediga men jag tänker gå på studiepasset iallafall! Om inte mamma vill ha hjälp hemma xD

Ikväll är det träning iallafall, men jag ska inte träna. Förkylningen är inte helt bra, hostar som en gris xD Men just nu känns det som om att det är på bättringsvägen iallafall, får väl se (= Ska ner och kolla på träningen som sagt :P Det är ju varmt och skönt så hoppas det inte blir alltför kyligt ikväll xD Ska bunkra upp med näsdukar i fickan innan vi åker xD

Ska iväg och köpa shake & bake efter att pappa lämnat Emil med xD Ska ju baka Muffins till BFs lärarlag xD De ni ;) Men jag måste ju få säga tack på något sätt till de lärare man haft i tre år xD Lite måste man väl få fjäska, elr? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0