Slempropp!

Morgon! Vaknade tio i sex,yeey jag är super pigg! :D Men klockan kunde väl varit lite mer!? Jaja, ingen ide att sova längre om jag redan är pigg tänkte jag så jag mösade mig upp då vid 6! De ni, jag som inte ens behöver vara i skolan förren vid 12 xD Måste vara något stort fel på mig :P

Hostar ju fortfarande som en himlans gris, slemmigt värre typ. Inget roligt, gör ont i halsen när man hostar. Det är inget jag valt frivilligt för er (bror min) som inte fattat det! Miff!

Ska ta ut Vovvan nu när syskonen ska till bussen så att hon får sin promenad, sen ska jag nog bara ta det lugnt tills jag ska ta bussen ner till stan. Funderar på att ta tio bussen så att jag kan gå till Ica innan, men får se =P Ska ju köpa någon glutenfri mjölblandning så att jag kan baka muffin till lärarna xD Lite fjäsk så här i slutspurten ;)

Det blir ju lakan målning idag som sagt, får väl se hur det går xD Lär väl ha kul iafall, men inte den blekaste aning om vad det ska stå xD BF3A iafall ^^ Resten får vi väl bestämma sen eller något, vafan vet jag xD Ni som inte är där, skyll er själva som sagt xD haha ^^ Nu ligger makten i mina händer o då vette fan vad som kan hända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0