Sol och Värme!

Lika varmt idag som igår, solen skiner och det är varmt. Tur att det blåser lite annars hade det varit olidligt ^^ Ska ta bussen till stan om en timme typ. Ska först hjälpa Frida och hitta en present till en kompis, sen ska jag jobba :) Frida ska hålla mig sällskap en stund ^^ Så gulligt av henne :)

Har gjort krabelurer som jag ska ha o knapra på så jag inte blir hungrig. Blir ju inte direkt någon middag idag när jag jobbar mellan 14-19 vilket är surt. För jag är hungrig väldigt ofta xD Matmonster typ :P Fast mitt problem är att jag aldrig hittar något gott att käka xD

Nej nu ska jag lämna datorn, ska packa lite och funderar på att byta kläder. Vet inte om det är så supersmart att sälja jordgubbar i klänning, men får se hur jag gör xD Blir väl shorts :P Kommer antagligen frysa sen, men det får jag ta :)

Ha det bra allihop, hoppas ni får en go dag i solen ^^

Kommentarer
Postat av: johan

sv; men då finns mamma där (A) :P haha

2009-06-25 @ 10:36:08
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0