Sommaren är här... Men hur länge?

Jobb idag igen. Inte alls lika kallt idag som det har varit de andra dagarna. Hade "bara" på mig tjocktröja, väst och min rödsgubben jacka xD Inte så farligt jämfört med andra dagar när jag stått där i vinterjackan xD Frida kom och höll mig sällskap ett tag, det avr trevligt ^^ Blir roligare med sällskap :)

Snart ska jag pallra mig iväg till träningen, idag är det sol sol sol ute :) As gött! Blir nog träning i linne idag :P Förhoppningsvis får jag ingen för ful bränna xD Om jag nu får någon färg så blir det ju efter benskydd och shorts iafall xD Jaja, det försvinner så småningom xD

Hoppas alla haft en bra dag ^^ Imorn är jag ledig och då blir det kanske stranden, vill du haka på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0