Sommarvärme!

Sol sol sol! Varmt och härligt, sommaren är här :P Äntligen typ xD Idag ska jag iväg och bada med Frida ^^ Kanske billy hakar på med, vi får se ^^ Kanske Jaffa med om ja får tag i henne xD Vem vet xD

Har nyss varit ute med hunden, hon är nog den segaste utan de segaste! Hon orkade ju knappt gå framåt! Jag fick lixom tjata på henne och vänta på att hon överhuvudtaget skulle ta ett steg framåt typ. Så enormt frustrerande att gå ut med henne när hon gör så xD Antagligen är det värmen, för hon hade kunnat ligga i bäcken hela dagen om jag inte sagt till henne xD

Jaja, hoppas alla får en bra dag, nu ska jag snart cykla iväg ^^, Ha det gött allihop :)

Kommentarer
Postat av: Mila

Låter som en ganska okey dagsplanering endå du :) Sj står jag på jobbet, fick hoppa in idag igen när Nettan hade migrän. Goa pengar dock XD

2009-06-23 @ 14:22:57
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0