Studenten!

För vi har tagit studenten, För vi har tagit studenten, För vi har tagit studenten, Fy fan vad vi är bra!
Det var något som skrek eller sjöngs hela dagen :P Det var nog den roligaste, eller en av de roligaste, dagarna i mitt liv :P Inte för att jag har levt så superlänge, endast 19 år :P Så det lär ju förhoppningsvis komma flera ^^ Inte med samma innehåll ioförsig, men det spelar ju ingen roll :D

Igår, Studentdagen började med att vi hade Champange frukost hemma hos Frida! Det var lite väl kallt ute, så vi frös lite ^^ Men inget kunde stoppa oss så att säga :P Vi hade super mysigt, två av våra lärare var med där hur mys som helst ^^ Fick skrivet i varandras mössor med =)

Vid halv 10 gick vi till skolan, var full fart hela vägen med allsång och skrik och jag vet inte vad ^^ Min röst gav typ upp på vägen så lät fan inte klokt xD När vi kom till skolan så stod man och tjötade med massa folk innan vi gick in i teatern. Där så pratade rektorerna, Hagman var ju självklart bäst (våran skolchef, han skrev förövrigt i min mössa^^), de kortaste talen någonsin typ xD Grattis till Linda och Emma på BF som fick stipendium :D Vi fick även lyssna på gamla 90-tals dängare xD eller vad man nu vill kalla det xD

När vi var klara i teatern så tog vi en kissepaus och sen så satte vi oss i bamba, för sista gången! Härlig stämning även där :) Men vi fick kall mat iår pga att vi var för många elever som gick ut och de skulle tydligen inte hinna dela ut varm mat till alla eller ngt sånt. Det tråkiga med maten var att det var en ostpaj, pastasallad med feta ost, salami, skinka, melon och en liten bit bröd. Jag äter varken ost eller salami, så blev itne speielt mycket ätande för mig, två bitar skinka, en smal skiva melon och en bit bröd. Jätte mättande!

Vi fick tagit vårat sista klassfoto!, kändes lite tråkigt. Men vad gör man? ^^ Jag längtar tills jag får hem det, vill ha det på väggen xD Vi fick träffat våra fyra mentorer en sista gång och samlats båda klasserna innan vi sprang ut med. Där fick vi våra betyg och var sin ros. Jätte gulligt av dem ^^ Nöjd med mina betyg :) De är inte superbra, men helt okej ^^

Vid tio i ett ungefär så samlades vi där nere, så stod vi och vänatde på våran tur att få springa ut. Det var rätt nervöst kan jag lova! När vi sen väl kommit så långt fram att vi stod nedanför den rampen man springer upp på när man springer ut så pirrade det lite smått ^^ Vi hade tur, det regnade när klassen framför sprang ut, det slutade när vi kommit ut typ xD Sånt kallas timing ;)

Man fick hittat familjen och fått lite saker att hänga runt halsen, tagit lite kort och kramas ^^ Mitt plakat var jätte gulligt ^^ Jag drog mig bort mot flaket efter en stund, hittade lite folk där utanför och stod och tjötade ^^ Lite tråkigt att regnet hade legat mot vårat lakan så att våra söta elefanter hade blivit utsmetade :( Men det var färgglatt ändå ^^

Jag tror vi var ute med flaket runt en trekvart, Hur kul som helst! Det var nog något av det roligaste under hela dagen! Jag kan inte förklara hur det var, men sjukt kul var det ^^ Vissa som man åkte förbi kollade på oss som om vi var helt dumma i huvudet, men vafan vi var glada och det var en super stämning :D

Jag vill tacka Alla för en underbart rolig dag :D Även om jag hittils bara skrivit om halva xD Men ändå, det var riktigt roligt :P

När jag kom hem fick jag öppnat lite presenter :) Fick lite av varje :D Väldigt fina saker ^^ Blev superglad :D Sen kom det lite folk ^^ Inte så mycket, men alldeles lagom xD Väldigt trevligt, jag fick ätit en bit smörgåstårta och en bit morotskaka :) Satt och pratade med folket också =)

Jag åkte hem till Jaffa vid 7, halv 8 någon gång. Hos henne satt vi och tjötade lite till ^^ Drack lite gott, fick ltie kvällsmat xD Jag och Frida blev lite hungriga efetr ett tag så då fick vi lite käk xD Gulligt, väldigt gott med :) Tack tack :)

Vi åkte Cabbe(?) till Hamnkrogen runt halv tio :) Det var kul, lite kyligt men det glömde man bort xD Där var det full fart, folk överallt. Alla hälsa på alla typ xD Riktigt kul om ni frågar mig :) När klockan var tolv trodde vi att den var ett xD Haha :P Vi åkte hem vid et ungefär iafall, kände att vi hade fått ut det vi ville av kvällen ^^ Man började bli lite småtrött med xD Jag fick skjuts av Fridas systers färstman :D Tack tack ^^

Somnade runt halv två, har inte sovit speciellt bra, men det är så det är ibland :P

Tack alla för en helt underbar student! Det var inte världens bästa väder, inte uppehåll hela dagen, men inte fan brydde vi oss :D Det regnade lite emellanåt på förmiddagen, men på kvällen var det uppehåll :) Perfa ^^



I Teatern!

Vovven i min mössa :D

Fick en bok med bilder från flaket :D Hur kul som helst att fåd et med en gång ^^

Smyckeshängere av syrran :) Jätte fin, fick den och lite annat :D Tacktack :D

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

TACK :D. Hahahha, jag fattade inte ens varför jag fick det egentligen?! Satt ju och lipa och hörde bara mitt namn ropas upp xD.

2009-06-06 @ 22:48:27
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0