Tredje året gillt!

Idag var det match mot Ullared. Vi vann med 7-1, hur gött som helst ;) Billy gjorde hat trick ^^ As gött, sen gjorde jag mål igen :D Jag gjorde mål!! Fattar ni? :) Hur grym är inte jag?! Nej svara inte på det föresten xD Men målet var as snyggt dessutom :P Till skillnad från mitt första mål xD

Jag har kommit fram till att den här säsongen kommer bli speciell :) Vem vet, det kommer kanske fler mål, eller kort vi får se. Men anledningen till att jag både fått ett gult kort och lagt 2 mål är skorna! Detta är tredje säsongen som jag har dem, och man brukar ju säga tredje gången gillt. Jag har bara ändrat det till tredje året gillt ^^

Fick en as go stämpling idag med... Hon stämplade mig på mitt lår! På låret, samma lår som jag fick ont i förra matchen xD Den satt ju rätt gött, eller inte xD Men man överlever, det går över tills imorgon typ xD Haha :P

Annars idag har jag inte gjort något specellt. Suttit framför tvn större delen av dagen, förutom när jag fick städryck imorse xD Vid 10 typ så hade jag inget och göra, så då satte jag igång och damsuga hela huset xD De ni :P Sen när det var klart hamnade jag framför tvn som sagt. Stekte plättar till lunch vid tolv, det var gött ^^

Imorgon är det jobb igen, jobbar mellan 9-14. Rätt soft ^^ Visst är det grymt segt att sitta där själv, men man har massa gubbar att smaka på ;) Sen är det träning på kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Mila

Du är ju inne i värsta stimmet nu ju! Mål efter mål efter....:D

2009-06-22 @ 13:01:07
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0