Trött...

Idag jobbade jag mellan 9-14, var väl rätt segt. Sålde faktiskt 106Liter jordgubbar, de ni xD Gott var det iafall, åt ju en del xD Sen bar det av hemåt, det var en varm och tröttsam väg hem. Sov hela tågresan xD På bussen höll jag på att svettas ihjäl, sjukt varmt var det xD

Hemma var jag tvungen att börja fixa med maten eftersom att min ror tyckte det var för jobbigt och åkte in till Göteborg istället. Kul för mig. Jag hade hoppats att jag skulle få sova eller åtminstone vila en stund, men icke sa nicke. Det blev till att ta utanför Ronja, sendan fixa maten, äta, packa och sen åka igen.

Det var samling klockan fem, vi hade match mot Tofta idag! Vi spelade 2-2, kändes riktigt kasst faktiskt. Vi ledde med 2-0, sen tappade vi massa och de fick in två mål. Domaren var riktigt dålig, det säger jag inte bara för att vi förlorade utan han var riktigt dålig. Missade massa viktiga saker, visst han hade tydligen börjat döma på 11-manna iår men lite surt känns det när han missar en viktig sak och de får ett mål pga det.

Men inte ska man deppa allt för mycket. Vi förlorade mot dem i våras med 4-0 och de ligger tvåa i serien. Så nu är det uppehåll. As gött!! :D

Jaja, ska sova nu. Imorgon blir det jobb som sagt igen fast då är det sena passet :)

Kommentarer
Postat av: johan

sv; jaa!! det kommer ju så snygga kläder hela tiden ^^

2009-06-25 @ 00:23:05
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0