Uffared!

Idag har det varit en väldigt seg dag, var inne i stan en stund i förmiddags med syrran. Sen hemma städade jag och bädda sängen och lite sånt. Satt lite här och vid tvn med. Sen kom Frida hit vid 2 typ, hon ville ha med mig till Ullared som smakråd. Lagom segt xD Så när jag fixatmaten och ätit och städat klart så var väl klockan runt halv fyra eller så. Åkte med henne, Johanna och hennes syster ner dit. Var grymt trött xD
När vi väl var nere i Ullared så fick ja reda på att vi skulle köra Johanna till Falkenberg efteråt, seegt. Det var en bit dit, så det tog kanske en trekvart längre tid hem än vad det annars skulle gjort. Men shit happens ^^ Jag förlåter dig så småningon ;) :P

Nu ska jag snart hoppa i säng, väntar på att håret ska torka lite mer. Vill inte gå och lägga mig med blött hår ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0