Vikariepoolen!

Idag så var det då dags att åka till Statshuset och träffa Birgitta, det är hon som har hand om det med vikariepoolen typ xD Så nu har jag jobb i höst, om jag nu får något vill säga... Det beror ju på om någon ringer in mig xD Haha, vi får väl se hur det går :P

Jag var där vid kvart i tio ungefär och satt och pratade med henne en kvart, tjugo minuter typ :) Så jag var hemma vid elva ungefär. Då fick jag släppt ut Ronja, iofs ville hon inte vara ute för att det var för varmt xD Men nu hade hon chansen iafall :P Sen när jag väl bytt om till bikini så tvättade jag henne. Hon hatar ju att bli duschad/tvättad så jag fick binda henne i altanen xD Det är lite kämpigt att tvätta henne, hon försöker bara springa iväg hela tiden xD

När jag väl fått ur allt schampo så fick hon ligga ute och torka medans jag tog och hängde ut tvätten. Jag är nämligen duktig idag och tvättar lite! Min lillasyster försvann imorse så henne lär jag väl inte se skymten av förren i eftermiddag. Så då blir det att ha Ronja, datorn och tvätten som sällskap tills mamma vaknar om någon timme.

Jag har precis mölat i mig fyra - fem mackor något sånt, lite lunch :P Orkade inte göra något ordentligt så rostade några :P Det var inte så ansträngande xD Det är fortfarande enormt varmt ute, här hemma har vi 28,2 grader. Inte lika varmt som igår ännu då vi hade 30. Det är helt sjukt varmt, men jag klagar itne på värmen :) Utan på att man är tjej vid fel tillfällen xD

Jaja, om man kanske skulle ta och ha vattenkrig med sig själv eller något sånt... Eller så blir det väl att ta hand om tvätten, lösa lite korsord och hänga här.. Jippie xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0