Zombie!

Har nyss komit hem från gbg, har ju stått och sålt jordgubbar från nio imorse. Är sinnessjukt trött, förstår inte hur jag ska palla att spela match idag. Men får väl käka lite och sen sova en snabbis eller något sånt xD

Var aningen segt på jobbet iafall, fick ju sålt en del men vem är sugen på att köpa en ask jordgubbar för 43 kr? Det är ju svindyrt! Sen så har jag hört att det finns ett ställe som säljer det biligare. Men det har inte jag kollat upp xD Inte mitt problem lixom =P

Match idag som sagt! Vi ska möta Åsa, får väl se hur det går. Jag är ju rätt död så får se hur det går för mig xD Har inte ätit något sen i morse, glömde nämligen att ta med någon frukt. Så åt en hönökaka i morse sen har jag varken drukigt eller ätit något sen dess. Förutom några jordgubbar då xD

Men ska ta och sova en stund nu så jag orkar springa sen. Ha det gött allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0