Ännu en träning i snö...

Tjolahoppsan!



Ja som sagt.. Den här dagen började ju super! Kollade ut o tyckte att vädret var fint, så jag tog ut paraplyt ur väskan. Sen när vi väl gick till bussen så började det regna slask... Kul! Roligt att komma till skolan och lukta som blöt hund! Jag var glad att det bara var jackan som lukatde men endå XD Sen i skolan så hade vi Pedagogiskt Ledarskap första timmen. Vi skulle ha redovisat våra "pjäser" eller vad man ska kalla det. Vi skulle visa hur det kanske kunde se ut om man hade kvinnligt eller manligt ledarskap. Men då är det några i klassen som inte vil göra ett ungefärligt likadant arbete igen. Så då sitter dem och diskuterar det med läraren. Det enda som förändrades med detta arbetet var att det blev jobbigare. Kul! Vår grupp fick iallafall redovisat, även om den var helkass och det var en person borta xD
Sen hade jag Naturkunskap =) Skoj som vanligt ^^ Har värsta grymma läraren =P Vi skrev en massa och hon försökte förklara utan att mistolka sig själv xD sen gjorde vi lite uppgifter medans hon pratade betyg med var och en. Jag ligger på VG =D Det förgyllde min dag iafall ^^,
Efter det lunch och sen religion, en slapp lektion, gick typ efter halva ^^ Vi fick faktiskt övat på våran teater idag! Typ rekord!! Första seriösa gången vi övat. Kändes väl rätt okej. Emelie var ju inte med så jag fick ta henens repliker. Men det gick det med. Om en vecka smäller det! Då har vi våran föreställning =S Jag kommer balla ur totalt... Men återhämtar mig väl som vanligt.. Sen hade vi Engelska, var en rätt skön lektion idag =) Satt och pratade hela lektionen =P På engelska då of course ^^, Inte för att min är speciellt bra men men xD



Är inte pippi spåren söta? ^^,


Har även haft träning i snön.. Sprang två varv i Kungsbackaskogen ^^, Härligt att springa tycket jag, oftast =P Idag var det rätt jobbigt, var ju snö som sagt. Sprang första varvet med boll och andra varvet spran vi intervall typ. När vi hade bollen fick man ju rycket xD Snön fastnade runt den så det blev att vi sprang runt med en snöboll =P Andra varvet sprang vi snabbt och jogging varanan stolpe =P Lyktstolparna altså ^^, Var skojs xD

Nu sitter jag här vid datorn för ovanlighetens skull. Tänkte sätta mig och pussla lite mer om en stund =P Har kommit en bra bit nu =P Gillar pussel xD


Jaja, nu dra vidare =) Ha d fint alla =D


Dagens Citat: "Kommer du se tillbaka på ditt liv och säga 'Jag önskar att jag hade' eller 'Jag är glad att ajg gjorde'?"  Zig Ziglar

Dagens Namn: Ernst och Erna   Grattis til er :D

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; du är alltid snygg ;)

2009-03-02 @ 23:31:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; haha, prata på ;:)

2009-03-02 @ 23:31:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0