Ledig!

Hejhej!


Igår så var man ju ledig ^^, Jag vaknade pigg och utvilad vid halv 8. Det avr så ljust ute då så jag trodde att klockan var 9 eller nåt sånt xD Men det va skönt att känna att jag sovit riktigt bra en natt och vaknat utvilad. =) Jag var på bakhumör så jag bakade scones till frukost =) Supergott =D Sen städade jag, diskade lite smått och tog in ved ^^ Sen kom Frida hit på besök =P Vi matade fåglarna, satt och försökte plugga lite (vilket inte blev så lyckat) sen så tog vi bilen ner till stan och gick runt med Ronja en sväng =) Det var kallt xD
När vi åkt hem igen efter gått i stan en halvtimme, trekvart så städade vi hennes mamams bil på insidan =) Det blev väldigt fint ^^, Vi gick in och gjorde en deg till korvbröden som vi skulle baka senare ^^ Medans degen jäste så tog vi bilen till statoil för att tvätta bilen.
Kan ni tänka er mig och Frida i en biltvätt? xD Nej tänkte ju det =P Det gick ju som det gick xD Okej vi kom hela ut ur biltvätten, men när vi skulle ta bort antenenn innan vi körde in fick vi problem xD Hur fan fick man av den? Jo tydligen skulle man skruva av den, jag försökte trycka ner den o det gick ju inte speciellt bra xD Men när jag förstod att man skulle skruva gick det ju bara fint xD När vi väl stängt av motorn i biltvätten så blev Frida rädd att den skulle skada bilen typ xD Haha xD Hade as kul ^^ Sen hade det börjat snöa, så en biltvätt kändes rätt onödigt efteråt xD haha =P
När vi va hemma igen så baakde vi korvbröd och lagade mat och sånt ^^, Kulkul xD Jag och Frida är superkockar xD



Efter vi hade ätit så åkte vi ner till Ishallscafét där Frida skulle jobba =P Jag pluggade Engelska och Frida jobbade xD Hon som hon stod med var en riktig bitch! Fy fan xD Orka med henne xD Menmen, efter hon slutat åkte vi med Fridas mamma till Garlic där hon skulle lasta av sen åkte vi o hämtade Hasse xD Så åkte vi runt i Fridas bil, jag höll på att dö xD haha =P
Sen hem o sova ^^, Myspys xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0