Äntligen tid att pusta ut!

Hejhopp!


Gokväll på er som nu läser detta =P Nu är jag hemma igen. Riktigt skönt ska jag säga. Har jobbat i Ishallscafét sen kvart över 12 ungefär till kvart över 8. Var rätt stressigt emellanåt, men tiden gick ändå hyfsat fort. Frida har vart lite smått grinig idag, men jag kan förstå henne. Jobbat där från morgonen till kvällen är inte det roligaste, speciellt inte när det är så stressigt. Det är ju som sagt Rikspucken i helgen så det är folk överallt hela tiden xD Men man träffar massa trevligt folk ^^,  Man måste ju få ha lite kul när man jobbar också ^^ Jag städade när vi hade stängt idag, har nog aldrig haft så kul när jag moppat golven xD Jag dansade o sjöng och gjorde bort mig totalt ^^ Det skulle inte förvåna mig om de som stod utanför kollade super konstigt, men är man van så är man xD Bara för att jag vet hur man kan ha roligt samtidigt som man moppar golv ^^, Okej jag vet jag är helt psyko, men det är sånt man får tåla, och tål man det inte så är inte det mitt problem =P

Imorgon är det lördag, Lördag den 21 Mars, alltså Mammas födelsedag =D och jag ska jobba på hennes födelsedag :O så hemskt! Jag jobbar två pass imon, först 8.30-13 och sen 17-21.30. Där emellan ska jag hem och fira mamma ^^ Farmor och farfar kommer hit så ska vi väl käka lite och så antar jag =) Det blir nog trevligt =)

Men nu ska jag ta och hoppa i säng. Jag behöver få sova lite innan jag ska upp och jobba arslet av mig igen. Antagligen blir det mer folk imon... Men man överlever väl som sagt xD Jag har inget annat val, för jag får inte dö än ^^

Okej nu ska jag slita mig från datorn xD Ha det gött!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0