Au Pair!

Hej hopp!


Idag var det en som var och pratade i våran klass om att var Au Pair. Hon hade själv varit Au Pair i ett år och hon hade haft lite olika problem m.m Men hon berättade att även om det hade varit jobbigt så var det värt att åka dit.
Jag har funderat länge på att jobba som Au Pair, men innan har jag funderat på att åka till england och jobba i en två-språkig familj. Men efter idag är jag nästan hundra på att jag vill åka till USA iallafall =) Saknar USA riktigt mycket, det var så härligt att vara där och vill åka dit igen! Då är det ju helt perfekt att jobba som Au Pair  i Usa, elr?

Det borde även bli härligt att komma hemifrån och ta vara på sig själv. Även om min engelska inte är det bästa så lär man ju sig när man är där. Jag är riktigt tänd på detta nu =P Får se om man kanske kommer iväg till hösten ^^,

Sitter i skolan nu, har lunchrast. ska snart ha religion. Ska bli skojs ^^ Idag ska vi snacka om Judendomen. Sen har vi Pedagogiskt Ledarskap sista timmen. Kul.. eller inte...  Men det är en kurs jag mste läsa så det är bara att kämpa på ^^,

Ha det gött så hörs vi nog mer ikväll ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0