Beep test!

Hejhopp!


Idag på gympan hade vi beep test. Bara för att jag kände att jag inte hade någon ork till att ha gympa =P Men det gick bra iallafall. För er som inte vet vad ett beep test är så ska jag försöka förklara =) Man ska springa fram och tillbaka mellan två linjer, det är ett avstånd på 20 meter tror jag, och det är ett beep ljud som låter varje gång man ska springa. Sen är det olika nivåer som alla är en minut. Så ska man springa där fram och tillbaka och hinna till linjen innan det låter, typ xD Förstod ni något av den konstiga förklaringen? xD Aja, förhoppningsvis vet ni vad det är om ni inte förstår =P Jag kom till nivå 9,5 är riktigt nöjd med mig själv =) Förra året när vi gjorde det var jag jätte förkyld och orkade ingenting typ, då kom jag till nivå 6,2 =) Så det var en bra förbättring xD Jag kan vara grym ibland xD

Nu ska vi snart börja sista lektionen, ska ha skapande verksamhet. Orkar inte xD Våran riktiga lärare är sjuk dessutom så vi ska ha en annan lärare istället =P Då blir det inte lika kul xD
Menmen, jag skriver nog mer senare =) Ha d gött ^^
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mila

Wow! Det var ett bra resultat! Men vad ska man förvänta sig av en forbollspelare ^^ Själv kom jag bara upp till nivå 8 :P Kram

2009-03-17 @ 15:47:54
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: Mila

sv. Jo lätt! Vad sägs om att vi alla går ut på fredag..om du inte jobbar då. Det var sjuk längesedan jag var ute utan Oscar och om du läser min blogg lär du märka att det kommer passande. Kram

2009-03-17 @ 16:33:53
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0