Erat val!

Gokväll på er!


Nu sitter jag här med boken vid sidan av mig =P Läser när datorn segar xD Satt och kollade på Frölunda - Hv, men stängde av tvn när de låg udner med 4-1 och det gjorde ju inget iallafal eftersom att dem förlorade. Man kunde ju hoppats på en vinst nu när dem spelade hemma, men inte det enj. Aja, det är två matcher kvar =P Hejja! xD

Jag måste får säga det här... Jag hatar vårt projektarbete! Jag pallar inte mer av den skiten. Överhuvudtaget att vara i skolan gör mig nedstämd, men sen när man börjar snacka om projektet så blir jag typ demrimerad eller något. Jag blir bara så less på att vi aldrig får gjort någonting. Imorgon ska projektarbetsrapporten in, ett utkast av det eller något sånt. Det är vi ju klara med, eller inte! Jag klandrar inte någon i gruppen för att jag tycker det är allas fel lika mycket. Visst vi har olika saker på eftermiddagarna som man måste passa och skit, men i skolan måste vi ju kunna ta oss tid att fixa med det! Istället för att sitta och flamsa bort tiden kan man ju sitta och skriva på det. Men så smarta är inte vi tydligen. Imorgon skulle vi behöva sitta efter skolan, men då kan inte jag eftersom att jag har match. Visst jag kan kanske stanna en halvtimem eller så och på den tiden kommer vi ju hinna väldigt långt!
 Förlåt för att jag säger lite av vad det jag tänker, så antingen får ni vara glada för att jag överhuvudtaget vågar säga lite om avd jag tycker, att jag vågar säga en del av min åsikt, eller så får ni tycka att jag är en idiot. Erat val, men just nu orkar jag fan inte bry mig mer. Jag kommer snart ställa mig och skrika ut allt det jag brottas med i mitt huvud och då kommer jag vara hatad av allt och alla.

Jaja, nu ska jag borsta tänderna, sätta mig och läsa i boken och samla tankarna så att jag kalrar av att hålla tyst ännu en skoldag!
Ha det göttans!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja dom var sjukt goda :D

2009-03-27 @ 00:00:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon! :)

2009-03-28 @ 08:25:37
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0