Full Rulle!

Hejhopp!


Nu sitter jag i skolan och tar det lite lugnt. Hade jag varit smart hade jag skrivit på naturkunskapen, men jag är itne speciellt smart =P Jag tar det på måndag istället ^^ Men jag har faktiskt skrivit klart engelskan som ska in idag, jag lämnade in den i måndags men det var några ändringar som skulle fixas bara =) Så nu är det klart med =P Skönt =D

Igår så jobbade jag hela dagen typ. Började jobba vid 20 över ett och jobbade hela kvällen fram tills kvart i 11. Det var riktigt mycket folk. Men vi klarade det galant =D Det gjordes en del hamburgare kan ja säga =P Skulle inte förvåna mig om jag får mardrömmar efter detta xD haha ^^ Innan jag åkte dit igår så hämtade Frida och Johanna mig så åkte vi och åt lite. Käkade som en elefant som alltid, haha xD Åt mer än både Frida och Johanna =P

Jag mobbade dem en del igår ^^ Frida hade sin nackspärr som hon gick och ojjade sig för hela tiden, var rätt kul när vi åkte i bilen för hon lät varje gång det blev en hastig rörelse, vilket Johanna hade kul med xD hon gjorde lite extra rörelser bara för att jävlas ^^ Efter vi hade ätit ville jag ha tuggumi så vi gick till Gottegrisen och köpte det, då ville ju dem två självklart ha godis xD Frida plockade sitt och jag tog mina tuggumin, Johanna ville ha ett kinderägg. När hon ska betala hade vi as kul xD

Johanna: Vad kostar det här?
Kassagubben: 25 kr.
Johanna: Va? Nej då vill ja inte ha det.
Kassagubben: Nej jag skoja, 20 kr.
Johanna: Nej men det vill jag inte betala.
Kassagubben: Nej jag skoja. 8 kr.
Johanna: Okej. (tar fram 8 kr och ger till honom)
Kassagubben: Vill du inte ge mig pengarna?
Johanna: Va, vadå? Gav jag dig inte 8 kr?
Kassagubben: Jag sa 18 kr.
Johanna: Aha.. (ger en 10 till bara för att komma därifrån)
Kassagubben: Nej jag skoja bara. (och börjar skratta)

Haha xD Var så fruktansvärt kul, han i kassan var gravallvarlig xD Haha xD Jag skratta så jag fick ont i magen xD haha xD Johanna tyckte det var mindre kul och jag förstår henne. Men när man stod och kolla på så var det grymt roligt xD

Jag sov hemma hos Frida inatt med, bara för att det blev så sent. Frida somnade före mig som vanligt och jag låg vaken och lyssnade på hennes snarkningar xD ;) Somnade kasnke vid 4 eller något sånt, och gick upp halv 8 xD Bra =P Förvånar mig inte om jag är helt död idag och eftermiddag xD haha ^^,

Jaja, jag ska väl hänga här vid datorn en stund till, börjar inte Engelskan förren om en timme. Funderar på att hämta Natuskunskapen och arbeta lite med det men får se.

Ha det bra så får jag se om jag skriver mer ikväll. Om jag orkar ^^,
Ha det gött!
Pusshej!


Dagens Citat: "När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd." Okänd

Dagens Namn: Joakim och Kim   Grattis till er :D


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Jo, visst är det kul, men det var inte längesen jag gjorde det. Och då blev det kalabalik här :|.

2009-03-20 @ 13:31:31
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Mila

Nästa lördag passar jätte bra för mig :) Snackade med Jaffa också och hon ville gärna och det funkar då för henne med tror jag. Kram

2009-03-20 @ 15:22:18
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: frida

sv: vadå b'ttre bild??

2009-03-20 @ 23:18:07
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0