Godmorgon!

Gomorron gomorron!


Nu sitter jag i skolan igen =P Jag skriver rätt ofta när jag är i skolan har jag kommit fram till ^^ Men det är oftast då jag sitter vid en dator och har tid och ork att skriva =P Hemma har vi ju fight om vem som ska sitta vid datorerna typ =P Okej så är det lite i skolan också, fast här kan jag inte riktigt be någon att flytta sig om jag behöver en dator xD haha =P

Snart börjar första lektionen, vi har då projektarbete. Kul! eller inte. Som vanligt... Vi får ingen ordning på det hela, ingen orkar och vill och ingen kan arbeta samtidigt. Vi är nog aldrig hela gruppen kan jag tro. Tråkigt men vi måste ju få gjort arbetet ändå. Och då ska alla hjälpa till och inte bara en enda. Men det får vi fixa som sagt.

Nu sluta hänga här vid datorn ^^ Ha d gött så hörs vi senare, efter min match =D Har match idag!! =D=D

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0