Home Again!

Hejhopp!


Ja nu är man hemma igen efter många timmars slit i skolan. Okej slit var väl i att ta i =P Men sista lektionen kändes långt ifrån nödvändig iallafall. Hemskt segt att sitta och läsa en bok hela lektionen typ.

Jag och Frida har iallafall anmält oss till STS Au Pair idag. Det var första steget, nu är det bara resten kvar =S Jag är nervös och lite orolig för att åka iväg. Mest för att jag är rädd att få problem med språket och familjen man bor hos. Men jag tror att man kommer växa som person, det tror jag att jag kommer göra iallafall. Vem vet, men antingen blir det flipp eller flopp. Men jag hoppas på Flipp ^^,

Ikväll är det träning igen, vi ska springa i skogen. Det är rätt gött faktiskt ^^ Man mår fin fint efteråt =P och man får bättre kondis, tror jag ialalfall xD Sen efter träningen ska jag slappa, sitta här lite kanske och läsa boken eller kolla tvn ^^, Bara ta det lugnt =)

Imorgon är den enda "lediga" kvällen den här veckan. Har fullt upp resten =P
Måndag: Träning 18.30; springa i Kungsbackaskogen
Tisdag: Ledig ^^,
Onsdag: Träning 18.30; Fotbollsträning
Torsdag: Jobba i Ishallscafét från att jag slutar till 21 ungefär
Fredag: Jobba i Ishallscafét från att jag slutar till 21 ungefär
Lördag: Jobba i Ishallscafét mellan 8.30-13 och 17-21. Fira mamma däremellan ^^, Hon fyller år på lördag =D
Söndag: Jobba i Ishallscafét mellan 8.30-17 =P
Men jag får ju pengar för det ^^, Göttans =D och så jobbar jag med Frida så kul lär vi ha iafall xD

Nej nu slita mig härifrån =) Vi hörs kasnke senare om jag orkar skriva =P Ha d gött ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0