I'm in Love!

Hejhopp!


Jag är förälskad...

I en bok! =)

Jag har läst ut de tre första böckerna i Twilight böckerna ^^, De är så bra att det inte går att beskriva =P Nu har jag bara den Fjärde boken kvar =D Vet inte om det kommer ut någon mer bok efter den, men jag vill läsa den först =P Jag längtar! Måste köpa alla böcker med xD Har bara första, 2 & 3 lånade jag av Frida ^^ Får man låna 4 med kanske?! =)

Jag har fått fixat jobb till sommaren med =P Hela långa sommaren ^^ Inte speciellt bra betalt, men bättre än inget, eller? =) Jag ska stå och sälja jordgubbar =P xD Jag och Lisa kommer ha svin kul ^^ Hoppas vi ialalfall =) Så nu har jag beställt bra väder och trevlitg folk ^^, Så våga inte sätta er emot mig för då! xD =D Hihi ^^

Nej nu ska jag byta om, glömt kolla på klockan! Ups.. Träna snart =P
Ha d gött alla ^^ Hörs senare.
Pusshej =)

Kommentarer
Postat av: frida

de kanse du kan få ^^

2009-03-23 @ 18:15:17
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0