Jaja..

Hej igen!


Ja så gick det med det. Vi skulle ju öva på våran teater i några timmar idag hade vi planerat. En kunde inte komma pga av skujdom och lite så. Så vi var ju 5 stycken från gruppen och vi "övade" i 1½ timme typ Sen gick två stycken så då va vi tre kvar, och då blidde det absolut ingen vettig övning eftersom det blev så splittrat. Jag har ju inga direkta repliker så det sket sig iallafall.

Nu ska jag snart åka och träna. Ska bli kul, vi ska springa på tidtagning idag =P Hoppas bara att vi springer i skogen, gör vi det på Tingbergsvallen kommer det definitivt inte gå bra. Hatar att springa på den banan, är extremt jobbigt och man får ont i benen. Sen efter träningen när jag kommit hem o duschat och allt, så ska jag åka till Frida och sova hos henne inatt. Vi skall börja tidigt med projektarbetet imon =)

Hittat en klänning jag vill ha på studenten iafall =D Är lite fundersam på m det är för mycket svart på den bara =) ska lägga upp bild sen, måste dra till träningen nu. had  gött =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0