Klänning!

Hejhej!


Nu sitter man i skolan som vanligt, händer rätt ofta att jag gör det när jag skriver här =P Har ingen lektion nu, engelska läraren var tydligen inte här idag. Hade fått ett mejl från henne igårkväll där det stod att hon inte skulle vara här. Skönt det ioförsig, men har en sammanfattning som jag måste skriva på och är helkass på det! Går ju inte så bra med den så tänkte ta hem den och skriva i helgen istället. Får väl se hur jag lyckas med det ^^
För att förvåna alla lite så har jag klänning (!!!) idag... Har jag typ aldrig i skolan, eller någon annan stans heller för den delen xD Men lite omväxling förnöjer, eller? Fick användning av mina nya stövlar med ju =P Dem är så fina så ^^ Lite väl lite sula kanske, men det gör inte så mycket xD Kan kanske lägga upp en bild senare om jag får tummen ur xD

Nu tänkte jag sätta mig ocg läsa lite mer ur boken xD Den är fängslande ^^, Kommer säkerligen köpa resten av böckerna sen med =P Underbart xD Hungrig börjar jag bli nu med xD och säkerligen är det inte speciellt go mat i bamba det är inte så ofta det är det =P Men emellanåt så kan man äta hur mycket som helst typ ^^ Jag har börjat att komma in i någon hunger period eller något, känner mig hungrig nästan hela tiden xD Maaat!! ^^,

Nej men nu dra härifrån xD Läsa Läsa Läsa =D
Ha det gött så ska jag slutföra min skoldag ^^,

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Se den, den är as bra!

2009-03-06 @ 17:42:00
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0