Ledig imon!

Gokväll!


Nu sitter jag och kollar tv. Ser på House, bra program tycker jag ^^ Rätt komiskt med emellanåt =P Satt och tittade på NCIS innan, ett bra program det med =P Har inte suttit så mycket vid datorn idag faktiskt, bara en liten stund i skolan och nu ^^ Duktig jag kan vara ibland xD
 Var inte hemma förren kvart i 6 idag med. Jag och Frida har åkt runt halva Sverige för att leta efter en studentklänning till mig xD Hittat massa finaklänningar ^^ Fast de jag har hittat har haft fel färg, för korta, för dyra, för mycket annan färg i dem, eller för små. Jag är ju inte stor direkt, brukar ha Small eller ibland Medium på mina kläder men idag när jag testade en klänning hade jag typ behövt XL eller något sånt xD Lite komiskt, tycker jag då ^^ Frida hade riktigt kul när jag testade den klänningen iallafall eftersom när jag väl fått på mig den var det nära att jag inte fick av mig den ^^ och sen var den rätt genomskinlig, vilket kanske inte är jätte kul =P Jag jag har ju som sagt lite problem med detta klänningsletandet.. Hjälp mig!! xD

När Frida satt och körde hade jag rätt kul iallafall. Hon satt och pratade med bilen.. Det lät så oerhört kul xD Kommentarer som "Kom igen gumman du klarar det, du är så duktig" "Nu var du duktig! Gamla Bettan!". Haha xD Jag satt och as garvade =P Hon fick igen lite för att hon skrattade åt mig när jag inte klarade av att ta av mig klänningen jag provade xD

Så Frida, rättvist? Jag berättade både om din kärlek till Gamla Bettan och mitt problem i provrummet xD

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig, imorgon är jag ledig =D Det är A-dag och jag har inga prov att göra om ^^, Jag ska däremot antagligen gå till mina gamla praktikplatser och hälsa på, ska höra om de kan fylla i en lapp till min Au Pair ansökan =) Får hoppas at de går med på det. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på =P
Måste även leta upp en lärare och prata med henne och ringa till frissan xD

Nej nu dra sig härifrån =) Ha det gött alla och sov så gott!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0