Ledig!

Hejhej!


Ja nu har man studiedag. Riktigt skönt att vara lite ledig från skolan. Är ensam hemma just för stunden också såd et gör det hela bara bättre ^^ Även om pappa kommer hem igen om en halvtimme xD men endå =P Jag har fått gjort lite vettigt idag iafall ^^, Har nästan gjort klart armarna till teatern. Jippie...  Har varit ute med Ronja två gånger =P Käkat, varit o handlat säkerhetsnålar, hittade inga här hemma xD Så nu kan jag nåla fast armarna med xD

Sitter och kollar på klänningar till studenten på internet, jag vet verkligen inte vad jag vill ha på mig xD Är inne på en hemsida som heter Asos, där finns det massa fina klänningar och dyra =P Kommer säkerligen inte kunna beställa någon därifrån ändå, men kolla kan man ju alltid ^^, Jag måste börja leta efter skor och väska och sånt till balen med, och kläder och allt till studenten som sagt. Det är dyrt att ta studenten xD stanna i skolan så länge ni kan xD ^^, Fast det är ju värt det, tror jag =P Hoppas jag om inte annat =P

Simon Wang Strappy Pleat Dress
En sån klänning till studenten =P

Men nej nu ska jag lämna datorn för en sekund =) Skriver nog mer senare ikväll =)
Ha det gött alla =D Pusshej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0