Lediga är över!

Go kväll!


Nu är jag hemma hos Frida ^^ Ska sova här inatt så att vi kan komma igång med projektarbetet tidigare imon bitti =) Just nu sitter vi och kollar på en film =) Heartbreakers =P Har sett den innan men den är rätt skojs =)
Hade ju träning förut med, vi sprang ett varv i Kungsbacka skogen på tid. Jag kom fram först på under tio minuter. Kom i mål på 9.54 =D Jätte glad över att jag klarade min under tio ^^ Trodde inte jag klarade det =P Aja, sen hade vi 15 ruscher med, lite jobbigare =P 5 längre och 10 kortare. Men vill man bli bättre är det bara att hålla i o träna ordentligt ^^,

Nu kolla klart på filmen iafall  =) Hålla Frida lite mer sällskap ^^ Sov så gott sen allihopa =)
Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Mila

sv. Bra ide! Jag ska fundera på saken ^^

2009-03-09 @ 22:30:15
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0