Lördag!

Hejhopp!


Jaja, nu är det lördag helgen är snart över igen. Ja jag känner mig såå positiv i detta ögonblock, eller inte =P Har inte gjort speciellt mycket idag, hade ju bestämt mig för att plugga lite men det sket sig i vanlig ordning. Har verkligen ingen ork till det, men måste få gjort det nu i helgen annars är jag stekt! Får ta det imon =)
Mamma ställde sig och började skala lite morötter förut som vi ska ha till maten sen, och det är rätt ovanliga morötter faktiskt. Dem är gula och lila =P Hur coolt är inte det då? Ha? xD Riktigt gott dessutom, okej alla var inte goda men man ska inte begära för mycket =P

Coola inte sant ;)

Var iväg med mamma och skulle handla lite smått o gott, så bad pappa oss att köpa en sopkvast för bror min hade tydligen pajjat den xD *Hrm* Han är skicklig han.. *hrm* Tydligen hade han "bara använt den som vanligt" men det går jag inte på, tror inte mamma gör det heller =P Menar en sopkvast går inte av på skaftet om man bara sopar vanligt, eller? =P Han hade tillomed försökt laga det med silvertejp, undrar om det funka xD Jaja, jag och mamma fick iallafall hittat en kvast, så när vi gick runt i affären kom jag på att jag kunde ha det som en "Jesus stav" och försöka bestämma saker, men det lyckades jag inte särskilt bra med, både jag och mamma höll även på att slå till någon med skaftet xD Skickliga vi är eller hur xD Sådan mor sådan dotter ^^,

Nej men nu ska jag antingen gå ner och hjälpa mamma med maten eller så ska jag fortsätta läsa i boken =P Nu börjar den bli spännande igen xD hehe ^^,

Och en viktig sak till bara. Glöm inte Melodifestivalen ikväll =) Det är ju finalen!!
Vilka hejjar ni på? =)

Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Caroline af Ugglas - Snälla snälla

Agnes
- Love love love

H.E.A.T
- 1000 miles

Emilia
- You´re my world

Alcazar - Stay the night

Sara Dawn Finer - Moving on

E.M.D - Baby, goodbye

Sofia - Alla

Molly Sandén - Så vill stjärnorna

Malena Ernman - La Voix 


Ha det super nu då =)
Pusshej =D

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; DET VA INTE KUL!

2009-03-14 @ 23:35:26
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0