Match!

Hejhopp!


Nu sitter jag här igen =P Har varit iväg och spelat match mot Sandlyckan/Kullavik! Vi vann =D Med 2-0 ^^ Kändes riktigt gött ^^, Var riktigt kul att spela, kändes som att allt flöt på =P Konditionen satt där den skulle iafall xD Löpträningarna har kanske gjort resultat ändå, även om det inte känns så ^^, Jag fick spela topp lite idag med xD Haha, hade riktigt kul där uppe =P Hade itne den blekaste aning om vad jag skulle göra, så jag sprang runt där som en yr höna xD För er som inte vet så brukar jag spela ytterback, det har jag alltid gjort, förutom när jag var målvakt på 7-manna xD Jag var föresten lagkapten idag med xD Har jag inte varit på massvis med år xD Så när vi skulle tacka för machen så sa jag helt fel, fast blev rätt kul msåte jag medge xD Skulle säga "Vi tackar" Men jag sa "Vi tankar" xD Haha lite skratt där, men ett gott skratt förlänger livet eller vad är det man säger ^^, Jag hade blivit kall i ansiktet och då brukar jag få svårt för att få fram rätt ord xD haha =P

Nu ska jag ta och borsta gaddarna och läsa lite innan jag går och lägger mig =) Ska förbereda mig för en ny skoldag imorgon. Jippie! Ska hålla ett föredrag imon med, på runt 6-10 minuter typ. Ja det kommer ju gå super säkert.. xD Får väl se hur det blir =)

Nej som sagt, lämna datorn var det..
Ha d gött alla, hörs imon =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Jaaa, de små är mycket roligare än de stora det kan jag lova dig :D.

2009-03-25 @ 22:37:45
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Jaaa, de små är mycket roligare än de stora det kan jag lova dig :D.

2009-03-25 @ 22:37:47
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0