Matvraket #1

Hejhopp!


Så nu var man färdig tränad med =) Var en seg träning idag, har ont i knäna och benhinnorna. Kul! eller inte... Men det går väl över så småningom. På försäsongen brukar jag få ont lite här o där på benen xD Men det försvinner sen nån gång xD Nu ska jag inte träna förren på måndag igen, så då hinenr benen vila lite från träning iallafall. Sen kommer jag ju stå upp mer eller mindre hela helgen så då skiter det sig kasnke iallafall =P Vi får väl se ^^,

Ibland undrar jag vad det är med småsyskon. Varför får dem rycket för en ltien småsak? Jag funderar på om pms smittar? För i sånafall har kanske det är jag som smittat dem.. hmm får klura på det dära =P Båda mina småsyskon har nämligen förmågan att bara bli skitsura rätt upp o ner utan anledning. Oftast så är man lugn först o sen blir man uppretat och blir arg, dem blir arga på studs. Kort stubin kanske xD Aja, kanske så småsyskon ska vara eller? =P Jag är säkerligen likadan emellanåt xD Men det märker inte jag av på samma sätt ^^

Nu sitter jag här igen, gottesugen som jag brukar vara på kvällarna ^^ Hjälp mig! Vad ska jag göra när suget sätter in så här på kvällskvisten? Äta mer mat? xD Jag äter redan lika mycket som en elefant, får det plats mer tro? Jo men tydligen gör de det. Vet att Frida har undrat någon gång hur jag kan äta så mycket och jag har inget direkt svar på den frågan.. Jag vet bara att jag kan äta o äta o äta o äta hur mycket som helst =P Okej inte riktigt hur mycket som helst, men ni förstår principen ^^ Har jag ätit så jag är riktigt proppmätt, kan jag efter en halvtimme käka lite mer xD Ibland undrar jag hur jag kan se ut som jag gör, menar gör jag verkligen av med allt jag äter under träningarna? Hmm.. Det får jag allt ta o kolla upp ^^,

Jaja, ska väl gå ner och se om man hittar glass, popcorn eller något sånt gott där nere. En kladdkaka ahde ju inte suttit fel ^^, I'm in love with kladdkaka =D Det är så underbart gott så det inte är sant ^^, Mammas recept är bäst =P Ännu godare är det om man hackar choklad och lägger ovanpå med ^^, Mmmm. =D Någon som vill ha receptet så kan jag skriva det här på bloggen =D Ni får fråga Frida och Leo vad dem tyckte om den, hade ju med mig till skolan häromdan =P

Ni får ha det så bra allihop =) Nu ner o leta mat ^^
Pusshej!




Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: ja de är ju de :) längtar till sommaren :D

2009-03-18 @ 22:24:24
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; men du får inte äta min bulle :D

2009-03-18 @ 22:34:58
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0