Natte Time ^^

Hejhopp!


Nu har man haft en lugn kväll, har suttit vid datorn, läst boken, pusslat klart pusslet, (Bilder kommer xD) och tagit en dusch ^^, Såg precis på Sveriges Värsta Bilförare på tv, det är hemskt vad kasst folk kan köra. Att de ens fått körkort xD
Jaja, tänkte bara skriva en liten snutt här och sen lägga mig och läsa i boken ^^, Den är riktigt spänannde xD Får väl se till så att ja inte fastnar för länge vid boken ikväll, och ha två täcken xD Låg o frös hela natten typ, men jag tänkte inte på att ta på mig ett till täcke xD Har nämligen två i sängen xD haha xD Jag är ju såå smart ^^,

Nej men nu ta o borsta gaddarna o sen läsa boken ^^,
Sov gott alla små barn =D

Kommentarer
Postat av: Mila

Vad är det för bok du läser?

2009-03-06 @ 07:34:07
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0