Projektarbetet!

Gokväll!


Idag har jag stressat runt som en yr höna tillsammans med Frida xD Jag ska skriva hur våran dag har sett ut, inte mycket slappe tid iallafall xD
06.00 - klockan ringer och vi går upp
06.30 - Vi åker in till Göteborg tillsammans med Fridas mamma och ska hämta bröd
07.30 - Vi har varit hemma hos Frida och lämnat av hennes mamma, åkt till Garlic.
07.30-09.00 - Jag, Frida och Fridas syster ägnar oss åt att rulla chokladbollar och lägga ett äpple och en chokladboll i en liten påse till cirka 250 personer. Påsarna var ju söta iallafall ^^,
09.00 - Jag och Frida gick till hemköp och köpte lite mer kakao och socker till de laktosfria chokladbollarna, sen gjorde vi dem och efter det åkte vi till skolan.
10.00 - Vi pratar med vaktmästaren om låsning m.m, fick även nycklar så att vi kommer in i teatern utan lärare =P
10.45 - Vi åker hem till Frida hämtar rekvisita, lastar in det i bilen (som visar sig vara lite småklurigt) och kör till skolan. Äter även våran sena frukost xD
11.30 - Vi lastar av bilen och ställer in allt i logen
12.00 -  Sitter i bibblan och jobbar med manuset, lägger in alla monologer m.m.
13.15 - Åker hem till Frida, hämtar hennes mamma och åker till Garlic
13.30 - Vi fixar en sista chokladboll till den personen som är diabetiker, gör sallader till oss och fixar det sista med påsarna (hoppas vi)
14.00 - Åker till skolan där vi sätter oss i en loge och äter, första lugna stunden under dagen
14.30 - Går in i teatern där Jaffa och Emelie håller på att ställa upp bord och stolar för scenen. Hjälper dem med rekvisita o mojs.
16.00 - Resten av gruppen kommer och statister. Vi börjar repetera och fixa med ljud/ljus
20.30 - Har vårat genrep för föräldrarna ^^
21.20 - Vi åker hem och tvättar bort allt smink!

Det är det jag har gjort idag =P Var ute på en skojsig biltur ikväll med xD haha =P
Men nu ska jag nana, innan Frida dödar mig :P Tror jag inte hon gör men man vet aldrig =P

Godnatt Pusshej =)


Kommentarer
Postat av: frida

haha ^^, jag skulle aldrig döda dig:P bara halft ;)

2009-03-11 @ 16:10:29
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0