KRIS!

Hejhopp!



Idag har det vart en rätt go dag. Haft hyfsat slappa lektioner, gött ^^, Satt och jobbade med Religionen efter skolan en stund, ska ju lämna in en jämförelse mellan hinduism och buddhism i den här veckan. Fick skrivit klart den idag iallafall, nu är det bara renskriva klart den o sen lämna in den =D



Var en sväng förbi Change också, hittade två Bhar för 250kr, Billigt Billigt =D Nöjd ^^, Dem var bra söta ^^, o billiga, glöm inte det ^^;

Jag vet en ny förklaring till KRIS!
Kvicks Rätt/Regler I Samhället! =)
Är den inte bara såå klockren xD Haha, nu kan jag ha en åsikt i allt =D Hur käckt som helst ^^,

Aja, funderar på att sätta mig och pussla eller något en stund. Känner mig jätte seg o trött.

Ha det gött alla =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0