Skola, Skola, Skola...

Godmorgon!


Idag kommer det nog vara en rätt så lugn dag kan jag tro. Blir nog plugg och läsa boken när jag kommer hem ^^ I skolan kommer tiden säkerligen gå jätte segt... Speciellt Lovisas eftersom vi ska hålla ett tal/föredrag idag. Det kommer gå skitkasst! Men jag har inte så mycket val än att försöka. =P

Nu ska jag snart ha Fritidens Betydelse med Marie =P Hon är allt rolig den läraren, henne gillar jag =) Vi ska antagligen kolla på en film idag, ska bli skönt. Orkar inte tänka alltför mycket =P Men börjar det lukta lite skumt så är det bara jag som försökt tänka xD

Jaja, jag skriver nog mer sen när jag kommer hem antar jag. Ha det gött!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0