Skolan!

Hejhej!


Ja nu sitter man här ännu en gång i skolan och väntar på att de andras lektioner ska ta slut. Inte mig emot ioförsig eftersom jag tycker det är härligt att ha lite tid helt ensam emellanåt, rensa tankarna.

Jag har funderat på detta om att man ibland bara behöver tänka på sig själv. Det behöver ju alla göra ibland, men om man är flera kompisar och alla känner att dem behöver tänka på sig själv samtidigt. Hur blir det då? Kommer alla gå runt och vara lite små sura på de andra för att det känns som om att de inte bryr sig? Jag menar man kan ju inte bestämma med kompisarna när man ska få ha lite "bara bry sig om sig själv" tid. Det är ju hur man känner. Ja nu vet jag inte om någon fattade ett skit av detta, men om ni förstod  Vad tror ni? Tror ni att det blir att man går runt och är lite små sur för ingenting igentligen? Ja jag är då rätt fundersam.


Men som sagt, nu är det skola. Snart lunch =D

Hörs ikväll ^^ Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mila

När man behöver tänka och bry sig om sig själv ska man nog försöka att inte umgås med kompisar samtidigt. Tanken är ju att du ska fokusera på dig och om man då ska vara flera krävs det ju att alla i sånna fall tänker på dig :P Det hade ju iof varit mysigt att ha en sån dag med kompisarna där man bara tänker på en person, så tar man en annan i kompisgänget nästa vecka. Det är en ide vi kan fundera vidare på ;) Kram

2009-03-16 @ 16:29:29
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0