Skridskor!

Hejhopp!


Nu har jag varit lite här och där sen i morse ^^ Jag och Frida tog tåget til Götet iallafall, gick till Monsoon och kollade studentklänningar ^^ Hittade några fina, men vet inte om jag vill köpa dem xD Eller omd em är för svarta för studenten.. Får fundera lite till ^^ Sen tog vi bilen till Kungsbacka, svängde förbi IKEA på vägen där Frida köpte lampor o jag lite lunch, ^^ Sen åkte vi vidare till Ishallen där vi planerade att åka skridskor, men då stod det att Allmänhetens inte var förren kvart över 1 och det var 45 minuter kavr till dess så vi åkte till Ica och köpte godis och sen tilbaka till Ishallen ^^ När vi väl kom dit fick vi reda på att det inte var någon almänhetens idag, afst vaktmästaren avr gullig och lät oss åka iallafall xD Såd et var bara jag och Frida på isen tills det kom några killar som också åkte. Jag såg säkerligen ut som Bambi på hal is xD Men det gick bättre efter en stund då jag kunde åka hyfsat faktiskt =P De ni, det trodde ni inte va =P Trodde inte jag heller i och för sig xD Men jag lever och trillade inte en enda gång xD



Men nu ska jag ta en sväng med hunden tänkte jag =P Sen ska jag åka till Frida =) Vi ska ju ut ikväll, och några tjejkompisar =) Ska bli roligt, men det blir en nykter och tidig kväll. Match imon igen som sagt =)

Ha det gött!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Elena

Jo det är bra tack :D Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-29 @ 11:06:09
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0