Släng dig i väggen! Tack...

Hejhopp!


Idag så vart man uppe med tuppen igen ^^, Var uppe vid halv 9, klädde på mig och käkade frukost =) Sen packade jag väskan till matchen och sjöng sing star med Evve xD Perfekt uppladdning innan match elr? =P Haha ^^

Matchen idag gick ju sisådär så att säga, första halvlek var helt okej. Då var det jämt och att dem fick in 1(?) mål på oss var lite oturligt eftersom vi hade mer målchanser. Men i andra halvlek tappade vi allt, där spelade vi riktigt kasst. Jag var en av de som inte var bra alls idag, mina ben hängde inte med överhuvud taget kändes det som. Jag spelade yttermitt idag igen, gillar det xD Fast det var som sagt betydligt jobbigare idag än i fredags, men sen var det svårare motstång idag. Mötte ju Fjärås som sagt och det var många från de högre divisionerna med. Vet iallafall en spelare som brukar vara med i deras Div. 2 lag. Kul lixom xD Det var en lång himlans biff som bara var ivägen xD Kände mig som en liten myra =P Kändes som att man sprang på ett träd elr något när man skulle på henne, o självklart var hon på min kant xD haha xD Ja vi förlorade matchen iafall, kasst, men har ingen aning om med hur mycket xD 5-0 kanske xD

Jaja, nu ska jag bara slappa ikväll. Spela lite Guitar Hero och käka chips xD och läsa klart boken ^^, Snart slut =D

Jaja, nu hitta på något roligare ^^ Ha d göttans!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mila

Ska vi inte fixa ngn kväll när vi träffas alla och spelar guitarr hero och sing star? :P Det hade varit skitskoj! Kram

2009-03-29 @ 19:06:56
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0