Slut på det roliga!

Hejhej!


Nu är även den här helgen över. Har varit en helt okej helg, fredagen var skit kul xD Lördagen var jag grymt trött, umgicks med mamma o d va kul ^^ Idag söndag har jag vart hemma, pluggat lite. Träffade Frida en snabbis inne i stan, så har jag varit och tränat. Kul som alltid =) Sen hem, duscha och laga mat. Gjorde pankaka och köttfärsröra =P Alltså en pankaka med köttfärsröra på. Det låter inte särskilt gott men det är det =D Nu ska jag bara ta o slappa, funderar på att göra en smothie eller en kaka =) Får se vad det blir ^^, Är gottesugen, och jar har mitt förbud fortfarande xD



God middag :D

Nej nu får jag ta o göra något av min söndag kväll ^^,

Ha det gött alla =D


Dagens Citat: "Om du väntar tills du är säker på att det är rätt, komemr du förmodligen inte att göra mycket av något."  Win Borden

Dagens Namn: Albin och Elvira  Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Teorilektionerna är över som tur är, men jag har de där satans testerna jag ska klara av. Usch vad jag hatar detta!

2009-03-01 @ 19:15:32
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0