Söndag kväll =)

Hejhopp!


Igår så var jag på filmkväll hemma hos Frida =P Det vart kul xD Vi såg tre filmer; "Dumpad", "Tjänare Kungen" och "Employee of the month". Det var riktigt kul =P Måste göras om snart igen ^^, Mycket skratt blev det iallafall, haha =P
Idag så har jag tagit det rätt lugnt, har läst ut första delen i twillight nu ^^, Den är underbar är helt förälskad! Har lånat andra delen av Frida nu så ska ta o börja läsa den ^^, Är förälskad som många andra xD Ska läsa nu om en stund, tror jag läser istället för att kolla tv =D

Imorgon har vi som sagt studiedag =D Härligt ^^, Men blir mindre härligt när vi ska repetera teatern. Men nu är skiten snart över =) Tack gode gud för det ^^ Längtar till onsdag kväll då allt e över som sagt =) Ska gå på två föreläsningar på onsdag med, något man tydligenmåste göra i trean. Obligatoriskt. Kul! eller itne.. Så jag lär ju sitta o sova på dem. Men men ^^

Nej nu läsa boken =D Ha d bra allihop =D
Pusspuss på er ^^,


Dagens Citat: "Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar."   Aristoteles

Dagens Namn: Siv      Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: frida

haha vi måste göra om de =) var jätte trött fats då vill jag vara pigg :D

2009-03-08 @ 20:57:07
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0