Söndag morgon!

Godmorgon!


Ja nu sitter man här framför den här himlans datorn igen ^^ Fast nu sitter jag och ska plugga, så det är kasnke något positivt? =) Idag så blir det nog en hyfsad slapp dag, jag ska plugga färdigt, sen ska jag åka till röda korset och leta efter en skjorta som jag ska ha på våran teater och efter det är det träning. Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt, pussla lite till ^^, Hitta på något kul till mat, mamma och pappa ska iväg och äta idag så vi tre som är hemma får fixa eget. Ja eller kasnke två, det beror på hur det går för bror min i cupen han spelar idag. Jaja vi får väl se ^^ man kan ju göra nåt as gott om man är själv =P



Jaja, nu skriva det sista på läxan ^^ Hörs nog senare igen.
Ha det gött =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0