Stel som en pinne!

Hejhej!


Min rygg känns jättestel för tillfället. Obehagligt xD Lite massage hade ju inte varit fel ^^ Idag har det varit en riktigt seg dag, vi såg en film i morse på lektionen om en man som inte har varken armar eller ben. Det var riktigt fasinerande ^^ Jag blev riktigt förvnad över hur bra han klarade sig =) De två lektionerna vi hade efter lunch var riktigt hemska xD Jag var så trött att jag höll på att somna. Ville bara skita i allt o alla o sova en liten stund ^^ Hade varit så underbart gött =D Men nej det får man tydlgien tine när man är i skolan xD Undrar varför =P

Nej nu ska jag nog snart slita mig från datorn och läsa lite mer i sista delen i twilight! Den är så underbar =D

Ha d bra så kanske jag skriver mer senare. Vi får se =) Frölunda spelar ju ikväll med =D Hejja =D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0