Suprise!!

Hejhopp!


Gissa vad jag gör???
Jo jag sitter i skolan!! suprise!! xD Det är ju ovanligt eller hur =P Har min andra håltimme för dagen, Jippie! Naturkunskapen var inställd förut så har haft en seg dag. Hade en seg lektion i morse med Lovisa, sen hade jag ett långt håål plus lunch sen religion och nu har jag hål igen. Jippie! En ovanligt seg måndag så att säga ^^ Men men inte mycket att göra åt det inte. Le och va glad, eller?

Känner att jag är lite halv förkyld nu med, så det är ju lite segt. Ska träna ikväll så får se hur det går. Hoppas att det inte känns som det gjorde förra veckan, det var hemskt. Mina ben strejkar ju med typ xD får muta dem lite så att dem rör på sig =P ^^

Nej men nu ska jag snart dra till lektionen. Blir säkert superkul som vanligt, eller inte... Känner mig helt ensam på engelskan även om det är massa andra där med. Har ju engelskan med en annan klass. Längtar till halv fyra då lektionen är slut =P

Hörs ikväll, ha d gött :D
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: frida

men gick inte nångon från klass du har ju med camilla,viktoria o någon mer XD

2009-03-23 @ 14:36:27
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/
Postat av: Mila

Du har ju fan håltimmar hel tiden! Konstigt att jag aldrig ser dig ändå XD

2009-03-23 @ 14:53:49
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0