Tha Geleklump is back for the last time...?

Hej hopp(kryp)!


Ja nu är man hemma igen efter träningen, nymatad och nyduschad. Man kunde ju önskat att man inte var slut i hela kroppen bara xD Vi hade ju boxning idag, såvi har slagit massor och sparkat och sån skit xD Vi gick göra den roliga hoppsparken =D Då blidde jag glad xD Den är grymt rolig att göra =P Men det avr så grymt jobbigt att ja knappt orkade köra hem, det var alldeles för ansträngande att svänga på ratten, och då är man trött i musklerna =P

Jag har fått skrivit klart engelska sammanfattningen som ska in imon med, fast fick hjälp av mamma =) Det tackar jag för ^^ Jag är verkligen helkass på engelska, och ännu sämre på att skriva sammanfattningar =P Men min mamma är en ängel som hjälpte mig ^^ Älskar dig mamma =D <3 Vet inte om du läser detta men ändå ^^ Jag är en riktig mammegris =P Om det nu blir så att jag åker till USA som AuPair i höst/vinter så kommer jag sakna henne enormt! Hon är min förebild i alla lägen ^^  Love you <3<3

Nu sitter jag och letar efter en låt på Youtube ^^, Den är jätte fin =) Men hittar den inte.. lite mer problematiskt.. Vet inte om namnet på artisten eller låten är rätt =P Får väl se om jag lyckas xD Har låten på min MP3 nämligen =P

Jaja, nu ska jag väl hitta på någe annat kul om jag inte hittar låten, folket på msn är ju rätt döda iafall xD Ja jag är inte mycket piggare jag heller men ändå xD

Ha det fint, Pusshej =)


Dagens Citat: "Gårdagen kan vi inte få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora." Lyndon B. Johnson

Dagens Namn:  Kristoffer och Christel   Grattis till er :D


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; den var verkligen kanon god och det är marsipan xD xD xD

2009-03-15 @ 19:19:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0