The End!

Hej hopp!


Nu äntligen är teatern över! Vi lyckades, barnen och lärarna tyckte att det var bra, fick massa positiv kritik. Nu har vi bara sista "papprsarbetet" kvar =)
Jag och Frida gick upp klockan 6 imorse med, var betydligt trögare att komma upp idag. Jag sov bättre inatt, men det var jobbigare att hoppa upp från täcket xD Vid 7 var vi i skolan, låste upp logerna och så, sen åkte vi till Carlic och hämtade alla kartonger med små påsarna och lastade in dem i logen. Sen gick vi runt och sölade och slappade massor. Vid 8 - 9 så började jag byta om och sminka mig, sen hade vi lite uppvärmnings saker innan =P Vi hade ingen repetion på morgonen, kom fram till att vi antagligen skulle bli mer nervösa då.  Sen vid halv 10 ungefär gick vi ut i foajen och mötte upp klasserna, bockade av så vi visste hur många dem var och lite så.
Klockan 10 hade vi premiären! Det gick superduper =P Kändes så enormt skönt när vi äntligen var klara, nu har jag inte det kvar som tynger ner på mig. Ska jag fjäska massage av någon så att jag inte är så stel i nacken/axlarna =P Frivillig? ^^
När teatern var slut så började vi städa, plockade bort all rekvisita m.m. Jag och Frida kämpade för glatta livet =P Sen bar det av med alla saker hem till henne, i tysthet ungefär =P Vi var så lättade av att det va över. Åt pyttipanna och ägg och lite sallad =) Sen gick vi och la oss =P En powernap som skulle vara i ca 20 minuter blev istället 45 minuter xD Vi var "lite" trötta =P Då var klockan ungefär halv två så vi satte oss framför tvn till 10 över 2 då vi åkte tillbaka till skolan (Jippie) och skulle lyssna på en föreläsning som handlade om konsumentrådgivning. Det var rätt intressant, fast jag var så himlans trött att jag inte orkade att lyssna ordentligt. När den väl var slut kvart i 4 så tog jag bussen hem.

När jag kom hem åt jag mat =P Läste jag lite i andra delen av twillight ^^ och sen bytte jag om för träning.
Vi sprang på löparbanorna idag, på tingbergsvallen. Det var jobbigt, har inte sprungit på sånt underlag på minst 3 år. Det känndes jätte mysko, gick segt och långsamt xD Kan säkerligen ha med att min kropp är trött med, har ju varit rätt stressad över allt detta med teatern. Men det gick iallafall långsamt =P Hade hellre sprungit runt i stan eller något xD Efter vi hade sprungit ett tag så gick vi ner till konstgräset och gjorde en skottövning om man kan kalla den så =P En skuter en bill från baksidan av mlet så ska den spelaren som står framför målet försöka göra mål. För mig gick det as kasst xD Fick till tre skott som var okej ett i rippan och två i mål, resten var ju rena rama katastrofen xD Inte min grej de där =P Bör kanske byta sport? xD Aja, när träningen var slut satt vi kvar och kollade ungefär 20 minuter på Damlagets match, dem är duktiga ^^ Ledd med 2-0 när vi åkte =) Det var svinkallt!! Sen hem och duscha och nu sitter jag här =P

Tog ett äpple nu när jag satte mig här vid datorn, så säger min bror helt plötsligt "du äter plast", jag vänder på äpplet och ser att jag käkat upp halva klisterlappen xD Men skickligt Angelica xD haha =P Aja, ingen skada skedd... tror jag ^^

Nej nu ska jag göra lite annat och sen kasnke kolla film ^^
Puss hej på er alla =)

Kommer mer bilder på alla när jag har fått dem ^^











Kommentarer
Postat av: frida

sv: lova du att skjuta då?:P

2009-03-11 @ 22:46:36
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0