Trött som ett As!

Gokväll folks ^^


Ja nu är jag hemma igen efter ännu en lång dag i Ishallen. Har ju som sagt jobbat i Ishallscafét sen i torsdags, så nu är jag glad att helgen är över ^^ Är helt jävla slut, benen är totalt utdöda, får hoppas att dem återuppstår tills imon ^^, Det var fullt upp idag med iallafall, som alla andra dagar. Jag har växlat mellan att stå i kassan och att steka hamburgare. Jag är inte sugen på varken hamburgare eller korv, och så kan det hålla sig ett tag nu xD Det har varit rätt kul som vanligt, men roligast var det nu innan vi slutade. Det var bara Jag, Frida och Carro kvar och Frida stod och räknade kassan så höll jag och Carro på att plocka undan det sista. Så var det en colaburk som jag skulle kolla om den var avslagen eller ej, så luktade jag på den. Luktade! Varför i all sin dar skulle jag lukta på den? Jag och Carro började as garva, vi stod/satt på golvet och skrattade så vi grät typ xD Var sjukt kul xD Men jag förstår itne varför jag skulle lukta på den om den var avslagen, det är ju inget jag kan lukta mig till eller? xD haha =P Jag kom på efter jag hade luktat att jag ändå inte kunde känna om den var avslagen, haha =P Ja det va grymt kul iafall. Jag vet inte, men man måste kasnke vara super trött för att förstå det roliga? =P

Mina händer har typ dött av att vara i Cafét med, jag har tvättat dem så mycket att dem är alldeles uttorkade. Det gör ont =( Jag lyckades kläma mitt finger i kassaapparaten med xD När jag ändå skriver mysko saker =P Skulle stända den och glömde tydligen ta upp fingret så klämde jag det i lådan, fy fan va ont det gjorde xD Haha, men är man klumpig så är man ^^ Fast Carro har varit värre, hon har bränt sig på det mesta typ =P Har hon inte bränt sig har hon klämt sig xD Ja, roligt har vi haft =) Men nur är det slut på det roliga och nu är det "vila" som gäller ^^


Imorgon är det skola igen som sagt. Ska väl bli... kul!? Nästan, man kunde ju önska att det vore kul att gå till skolan men det är det inte längre. Inte kul nånstans! När jag är utanför skolan eller är ledig så är jag på bra humör, men sen när jag väl är i skolan och på lektioner osv så är det bara en pina. Det känns som om att det är en sån negativ stämning, och jag kan inte säga att jag själv gör den mycket bättre. Men det är itne så himlans lätt att själv vara glad och positiv när det känns som om att andra inte är det. Jag menar vem tycker det är kul att själv vara superglad medans andra är halvt nedstämda? För det är så det känns, som om att alla är nedstämda. Även om man itne vil visa det så känns det så. Eller så är det bara jag som känner det så, jag vet inte. Jaja, vi får väl hoppas att det blir bättre =)

Ja, nu sitter jag här och käkar lite Pez och funderar. Fundera är inte alltid det bästa som finns, många gånger blir det, iallafall för mig, att man mår sämre. Men vem vet, jag är ju antagligen one of a kind, och tack gode gud tänker kanske ni xD haha =P

Nej men nu ska jag ta och hitta på något vettigare, antingen sitta kvar här och jobba mig, elelr gå ner och käka chips o läsa bok.. Hmm, avd ska ja välja =P Vi får väl se ^^,

Ni får ha det super så hörs vi imorgon =D
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: frida

om du lpovar att vara superglad lovar jag att var superglad :D

2009-03-22 @ 19:58:47
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0