Uppe med Tuppen!

Godmorgon sömntutor =D


Som ni kanske märkt så skrev jag aldrig något igår, hade itne riktigt tiden till det. Så jag skriver idag istället xD För båda dagarna =P Jag är såå smart eller hur?! ^^

Fredag!

Jag vaknade och tyckte det var jätte grått och trist ute, men när jag väl kollade ut genom fönstret så förklarade det saken. Snö! Igen!! Vad är det för fel på vädret? Jag vill ju ha vår  nu! Inte mycket man kunde göra åt snön, den smälte bort snabbt iafall, eller ja hyfsat snabbt. Sen till skolan som vanligt, hade Naturkunskap första lektionen =P Var kul som alltid =P Okej att vi satt och såg på en film som var intressant, men inte något man vill se på en fredagsmorgon direkt xD
Sen hade vi engelska, där vi hade lite tal och skrivövningar innan Nationella. Det gick förvånansvärt bra faktiskt =P Även om jag inte fått tillbaka resultatet än så kändes det ganska bra =) Jag är kasnke rätt hyfsad på engelska om jag bara vågar inse det, och om jag tar mig tid till att förstå =)

Efter lunch så skulle vi ha Samhäll, men då kom det några från Göteborgs Universitet och frågade om de fick väga och mäta oss för en undersökning, Grow Up tror jag den hette ^^, Jag var iafall 168 cm lång och vägde 59 kilo. Fast hade jag inte ätit så mycket i bamba innan så hade jag nog bara vägt 58 =P Det är ju inte speciellt mycket igentligen. xD Fast är ändå nöjd =P

När jag kom hem efter två riktigt sega lektioner (Samhäll och Fritid för Funktionshinder) så hade Evve fått hem paketet med Playstation 2(?) och Guitar Hero, Buzz och Singstar =P Så då började vi pilla med det. Skit kul =D Testade ävwen ett par skridskor när hon höll på med sladdarna xD

Efter maten och sånt så skulle vi ju spela match, mot Sätila! Jag kan inte säga att matchen var speciellt bra, men vi var bättre än dem tycker jag iafall och vi Vann =D 4-0 ^^ Det ni xD Men det som förvånade mig mest var att dag så satte Leif mig på Yttermitt!! Yttermitt! Jag hade ju aldrig spelat ytermitt innan xD Men jag tycker att jag klarade det ganska bra, kan vara pga motståndet jag vet inte ^^ Men det var betydligt roligare att spela yttermitt än ytterback i den här matchen iafall ^^


Lördag

Idag har det ju inte hänt speciellt mycket iallafall. Jag är uppe me tuppen som vanligt =P Fast idag är jag det för att jag ska iväg ^^ Ska in till Göteborg och kolla på klänning till studenten =) och hämta bilen som mamma ställt dät =P Hon är på väg till Stockholm nu, ska dit med sina gamla skolkamrater =) Så då får jag köra hem bilen ^^, Sen ska jag Åka Skridskor!!! Jag på skridskor xD Detta kan inte sluta lyckligt xD Jag ska åka med Frida och Carro xD Ja vi lär ju få oss ett gott skratt iafall xD Haha =P

Jag ska uppdatera senare, ska ju träffa lite kompisar ikväll och imorgon är det match =P Så det får inte bli varken drickande eller ute för sent =P

Ha det gött så länge!
Pusshej =)



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

förutom att jag håller på att hosta sönder lungorna så är det bra

2009-03-28 @ 08:35:32
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0