Trött...

Hejhej!


Nu sitter jag här framför datorn insvept i en filt. Jag fryser grymt mycket!! Det är riktigt kallt, kom och värm mig xD Har ont lite här o där med, men det är väl sånt man får ta. Halsen gör ont, det gillar jag inte =( Sen har mina köttlar i halsen svullnat upp på ena sidan, det är obehagligt xD Ska inte träna idag iallafall, får se om jag tar en promenad i skogen istället för att springa. Beror på om jag är dödstrött innan eller ej. Känner att jag behöver få sova.

Har inte gjort mycket alls idag. I skolan höll jag på att somna hela tiden, och höll ja inte på att somna så hade jag ingen ork till något iallafall. Halsen har gjort ont hela dagen och huvudet bankar på.. Får ta några mer tabletter snart och hoppas på att det går över.

Nej ska väl sysselsätta mig med något ^^, Ha d gött, skriver aksnke mer ikväll.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elena

Det är mysigt att bara sitta hemma med en filt och kolla på tv. Mysa helt enkelt. Men jag tror jag föredrar utekväll! =D

2009-03-31 @ 07:46:02
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0