Våfflor!

Hejhej!


Idag ahr det varit en helt okej dag. Jag var med Frida efter skolan, har fått låna fjärde boken =D =D =D Överlycklig typ =P Sen åkte vi hem till mig och hängde vid datorn ^^ Sen gräddade vi Våfflor =D Det är ju som sat våffeldagen imorgon och då kan varken jag eller Frida göra våfflor så vi gjorde det idag istället =P Blev riktigt gottit =D Jaglägger upp massor av bilder xD Och våga inte mobba varken mig eller Frida =P Inte för ja vet varför ni skulle mobba henne men ändå ^^ Jag ser ut som 'Hej kom och hjälp mig' xD Men vi hade kul iafall xD





Blod!!! Vem har gjort vad?? :O
Ta't lugnt, det var bara bror min som sölade jordgubbssylt xD
Och här kom städhjälpen xD




Nu ska jag snart hoppa i säng, klockan är mycket och det är skola imon igen ^^, Skolan, Jippie!! Nej fy fan, så fort jag kommer till skolan blir jag nedstämd, vet inte varför. Är väl både skoltrött och less på allt o alla typ. Det är kasnke jag som drar ner stämningne? Kanske är mitt fel att det känns trist? Jag har funderat mycket över om det är jag som är hela anledningen tilla tt det är så här. Det kanske är mitt fel iallafall?! Jag måste sluta med mina negativa tankar och tänka positivt så att allt blir bra igen, eller? För så länge jag itne är i skolan eller tänker på skolan eller tänker på något som har med skolan att göra är jag glad =) Då mår jag skit bra och livet är frid och fröjd. Men sen när man väl är där så känns allt bara skit.

Nej nu tänka positivt som sagt.
Ler du åt världen så ler världen åt dig =)

Ha d gött och sov så gott!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: frida

det är inte ditt fel inte ensamnt iallefalll !!!!

2009-03-25 @ 14:31:12
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0