Det var på tiden ^^

Hejhopp!


Ja nu har jag ju bestämt mig med detta med Au Pair iallafall. Har ju varit lite fram och tillbaka med det men nu så ^^ Har bestämt att jag ska åka med Au Pair In America =P Där får man mer i lön om man har gått Barn- & Fritidsprogrammet =P Väldigt bra tyckte jag ^^, Jag ska se om jag kan komma iväg till hösten, det beror på om jag har fått ihop pengar till det man behöver fixa innan =P Det är ju en del som sagt, men får man en livsupplevelse så är det värt det =)


Ikväll så är det träning igen, konstgräs ^^ Ska bli skoj hoppas jag, vi får se hur många vi är på träningen idag xD Brukar inte vara speciellt många, lite tråkigt ioförsig. Men men, nu snart ska jag nog käka lite, sen blir det antingen datorn, tvn eller boken innan träningen ^^,

Skriver nog mer ikväll, Ha det gött!
Pusshej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0