1 Maj!

Hejhej!


Idag så har det varit sol och fint väder igen =) Riktigt härligt med sommarväder ^^ Var ute och hjälpte mamma  trädgården i morse, alltid kul xD Vi håller på att lägga täckbark i rabatterna, medans vi höll på med det kom grannen på besök =P Herman, han är så söt =P Först lekte han ltie med Ronja när jag hjälpte mamma men sen så hjälpte han mig med att skyffla täckbark i hinkar som vi sen skulle bära bort till mamma. Han hade as kul när han skyfflade xD Såg rätt kul ut när han stod där med en spade som var alldeles för stor för honom =P

Vid tolv ungefär så gick jag in och bytte om för träning, satte mig sen på trappan och tog påmig benskydd och allt sånt. Då tog han mina fotbollsskor och gick runt och lekte med dem typ, såg rätt kul ut. Han ville ha dem på sin träning imon och jag försökte då förklara att dem är alldeles för stora för honom men det tyckte inte han, för att när han hade sina gummiskor på så passade mina fotbollsskor honom perfekt ^^ Han tog dem även och sprang hem till sig och stod där o gömde sig =P Så kom hans farmor och hjälpte mig att få tillbaka dem xD Han planerade nämligen att spara dem till han var tillräckligt stor för dem xD Men innan jag fick tillbaka mina skor gav jag honom ett löfte att ahn fick komma upp och leka med mina skor en annan dag och det tyckte han lät super bra xD
Hur kul kan man igentligen ha med ett par illaluktande fotbollsskor? xD

Mellan ett och halv två hade vi träning, grymt jobbigt idag. Solen stod på och var varmt hela tiden, jag har druckit för dåligt så hade världens huvudvärk. Jag hade ont i min fot och mina benhinnor med, sen sprang vi massa. Jag var helt slut i både kropp och huvud, var så grymt jobbigt.

Nu har jag käkat middag, var grillat idag. Ska nog sätta mig och plugga en stund, kan vara bra ibland. Sen funderar jag på att se humorgalan ikväll om jag orkar =P Något blir det ialalfall, antingen humorgalan eller Mamma Mia eller något sånt =)

Hoppas alla har en bra kväll, för det tänker jag ha =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0